Σάββατο 31 Μαΐου 2008

Τραβέλια ή δεκαοχτάχρονα ;

Στις τελευταίες μου εξόδους μου συμβαίνουν αρκετά ευτράπελα. Την προηγούμενη παρασκευή κάνοντας γύρους το Μπουρνάζι για να βρω να παρκάρω, με κόζαρε μια παρέα από 3 τραβέλια, ντυμένες όλες με καυτά μινάκια, κατά τα άλλα πολύ προσεγμένες και μου έκαναν ένα ψιλό άγριο πεσιματάκι, στο τσάκ ήμουν να τις καλέσω στο clubακι. Το σχολιάσαμε με την παρέα, γελάσαμε, πάει πέρασε...

Ακριβώς μετά από κάνα δυοράκι, μέσα στο club πλέον ήρθαν 2 λεσβίες δίπλα στην παρέα μας (τώρα θα μου πεις πως ήξερες ότι ήταν λεσβίες; Το υπέθεσα από τα φιλιά στο στόμα που έπεσαν) και πρότειναν σε εμένα και στον φίλο μου μια βραδιά με εκπλήξεις. Μην ρωτήσετε δεν πήγαμε, απορρίψαμε την πρόταση, το γιατί σηκώνει συζήτηση...

Την Τετάρτη που μας πέρασε πήγαμε με παρέα για σουβλάκια στο συνηθισμένο μαγαζί που τρώμε τα πιτόγυρα μας. Φεύγοντας, πίσω από τον λογαριασμό υπήρχε ένα ραβασάκι από το την πάντα χαμογελαστή 18άρα κόρη του μαγαζάτορα που μου έγραφε διάφορα ρομαντικά...

Και ρωτάω εγώ τώρα γιατί είμαι και παιδί με απορίες...

1. Τα τραβέλια δεν είδαν την κοιλιά μου γιατί ήμουν μέσα στο αμάξι,
2. Οι λεσβίες δεν είδαν τα στραβά μου γιατί είχε χαμηλό φωτισμό στο club
3. Το 18ρικο που με είδε με φωταψίες να σαβουριάζω σουβλάκια μάλλον έχει μυωπία και μάλιστα μεγάλη

Μήπως είναι η μοίρα μου να μπλέκω με κατηγορίες ανθρώπων που δεν ταιριάζω, όπως τα τραβέλια ή τα 18άρικα, γιατί δεν μπορώ να ταιριάξω με μια γυναίκα από 25 έως 35 που είναι το group που πιστεύω ότι μου ταιριάζει;

Βρέ τελικά μήπως να το γύριζα και εγώ και να πάω να βρώ τα τραβέλια;

3 σχόλια:

NEMESIS είπε...

Και γιατί να μην πας να βρεις το 18χρονο και τις πολύ σεμνές κοπέλες του κλαμπ??Ακομα δεν καταφερα πως εφυγες από αυτές...

Ανώνυμος είπε...

:)

Αααα, δεν τα ήξερα αυτά...
Τα διαβάζω και...

Καλά, είπαμε.. Ε, όχι να τραβάς και τραβέλια.. Μάλλον την τσεπη σας θα θέλανε..

Οι λεσβίες.. μετά από τίποτα ποτά θα θέλανε να περάσουν ένα όμορφο βράδυ.. και μετά γεια σας..

Το 18ρικο που λες.. γιατί όχι? Καλή?
Δεν έχει σημασία η ηλικία. Τι πάει να πει 25-35? Γιατί να βάζεις όρια??
Αν σου άρεσε, γιατί όχι?
Και ήταν πολύ γλυκό να σου αφήσει σημείωμα..
Να πάμε μαζί να την δω, να σου πω!!! :p

μπουρδελα είπε...

Αχ αυτο το σημειωμα..